پيام استاندار یزد به مناسبت محکوميت فتنه اخير ايادي استکبار جهاني و دعوت از مردم براي شرکت در راهپيمايي روز جمعه


استاندار يزد در پيامي حرکات اخير فتنه انگيزان را محکوم کرد.


"محمد رضا فلاح زاده" در اين پيام آورده است: ملت عزيز ايران اسلامي در حالي  ايام سي و دومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي را به سرور نشستند که چند روز پس از آن، فتنه گران و ايادي استکبار جهاني، گستاخانه و بي پروا، بار ديگر حريمها را شکسته و حرمتها را هتک کردند تا سردمداران استکبار جهاني را براي لحظاتي چند شاد کنند، غافل از اينکه ملت غيور و هميشه در صحنه ايران اسلامي با هوشياري هر چه تمام، در حمايت از ولايت فقيه و انقلاب اسلامي که براي حفظ آن بسياري از جوانان خود را تقديم کرده اند، از هيچ کوششي فروگذار نکرده و تا آخرين قطره خون خود در پاي حفظ دستاوردهاي انقلاب اسلامي، ايستاده اند.


 تحرکات اخير فتنه گران،  مقام شامخ ولايت فقيه را نشانه رفته تا مگر استقلال و آزادي را از مردم  گرفته و جمهوري اسلامي را از هستي ساقط کنند. اما چنانکه ديديم مردم آگاه و بصير در جاي جاي ايران اسلامي، به دشمنان و فتنه انگيزان اين نکته را متذکر شدند که هرگونه نقشه اي با اين اهداف شوم،  نقش بر آب است.ملت شريف ايران اسلامي ، آن سخن گرانسنگ و پر بهاي امام راحل عظيم الشأن(ره) را از ياد نبرده اند که فرمودند:«پشتيبان ولايت فقيه باشيد، تا به مملکت شما آسيبي نرسد». مردم غيور و حماسه ساز ما بر اين نکته مصرند و ايمان دارند که انشاالله پرچم عدالت و آزادي، توسط رهبر معظم انقلاب (مدظله العالي) به دست مصلح موعود، حضرت بقيه الله الاعظم(ارواحنا لتراب مقدمه فدا) سپرده مي شود و انقلاب اسلامي ايران به انقلاب جهاني حضرت ولي عصر(عج)  پيوند خواهد خورد.


لذا اينجانب ضمن محکوميت شديد حوادث روز 25 بهمن ماه، بيداري مردم مسلمان ايران را ارج نهاده و از همه مردم استان يزد، براي شرکت در راهپيمايي سراسري بعد از نمازجمعه دعوت مي نمايم. موفقيت همگان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا